Thursday, 14 April 2011

14-4-2011

Hey korang , new story . Tady ade artis datang sekolah , awww . Bangga sekejap . Rini AF . Dye datang sebagai tukang cakap untuk KOTEX . ehh , betol ke ? hentam saje . Janji dye yang bercakap . huahua . Best derr , layan je . Tambah lagi akuh duduk second depan . Lagi jelas . Mule-mule , honestly . Tak tahu dye artis , ingatkan dye manager KOTEX . Sebab dress and make up dye bergaya sikit . Then , ade budak sebelah akuh kate dye artis . Akuh tanye member ' sape dye niy ' . Kawan akuh kate ' ntah ' . Then baru dapat tahu dye Rini AF . Al-maklum lah awak takde Astro , mane nak tahu AF-AF niy . Budak depan rumah niy adelah , takkan nak pegi rumah dye sebab nak tengok AF . Aishh , malu teman ehh . Sakit perut layan lawak akak-akak KOTEX tady . But , sayang . Tak sempat mintak tanda tangan dye , but takpelah . Akuh letak akuh punye . But MIMIE lah bukan RINI . HAHA . Habis sesi tady bergambar kejap pastu dapat buku percuma n GADIS ORIGAMI . GD niy depa soh bagi kat orang tersayang , but tak mahu lah . Awak nak simpan , awak bagi kat orang . Orang tak bagi kat awak . Awak tak dapat ape-ape . HAHA , Kempunan nanti lagi susah . wawawa . Ade member tady nak GD niy . Akuh cakap dalam hati 'dye niy nak akuh punye , dye punye taknak bagi sesape' . Aishh , tamak punye manusia . Hampehh . 
HAHA , sampai disini saje . byebye

No comments:

Post a Comment