Saturday, 30 April 2011

malam sabtu ,

Hey , hey . Hari niy saje dah banyak post akuh tulis . haha . Tak pernak dibuat akuh . Sekarang dah pukul 10.56 . Lagi 4 minit pukul 11 . weee , haha . Malam tady sedara datang . Kakak mak akuh , makcik akuh . Abang sedara akuh pon ade , hehe . Rindu giler ngan dye . Dulu sebelum dye kawen , selalu manje ngan dye . Sekarang segan la pulak , dye pon nak jadi ayah dah . haha , bertambah la anak buah akuh lagi sorang . SUKE ! Tady kena jage 2 anak buah akuh tu , bukan jage sebenarnye . Jage barang akuh , yela suke sangat merayap dalam bilik akuh . Habis diselongkarnye . Marah , buad lagi . Rase nak sepak je . haha , teruk kan . Dah tak larat nak jage depa , lepas je mandy terus keluar cari member nak lepak . Naseb baek ade aby ngan hajar yang tengah lepak . Ape lagi , join la . Mase lepak tu , sakedd perut sangat . Dengar aby melatah . HAHA . Sungguh lawak . Dah lame tu dye marah , but buadd lagi . haha . Then , last akuh buad . Dye taching . haha . Terus dye masok rumah . Tak sempat nak mintak maaf . Aby , saye mintak maaf ekk . Sayang awak , suke sangat tengok awak melatah tady . HAHA , next time update lagi . byebye

No comments:

Post a Comment