Thursday 23 June 2011

Assalamualaikum , Tady kat sekolah sangat syok . But pagi-pagi tak syok , sebab ape ? Kena masok kawat . Huu , tak mao , tak mao . Dah la dalam pengakap tu saye dengan kawan saye saje yang masok , 2 orang je yop . Kak Ekin takpe la , pegang bunga mangge . Tak mao la cikgu , malu la . Lagi lima hari nak sukan , baru hari ni start berlatih . heee , benci . Dah selesai benda alah ni , masok kelas .
Masok-masok je , dah kena dengar nombor-nombor . graph la . Adoiyy , naseb baek aku rase best belajar benda tu . Rehat-rehat , nasi lemak time with killa , eyka and wanie . Sambal banjir , huurhh , sedap la makcik . Then dah habis rehat tu , singgah kat public . Telefon abah , ingatkan pasal Temu Waris tu . Nanti tak datang mampoihh aku kena leter ngan cikgu pulak kan . Waktu sejarah waktu paling borink , bukan sebab tak suke sejarah but cikgu asyik membebel je . Yang budak laki pon satu , dah taknak cikgu tu membebel . Korang bising jugak . WTH la , suruh diam , lagi bising . Cikgu pon dary awal masok sampai habis waktu , tak berhenti rehat lansung . Bercakap je . Last-last , aku pon join cakap ngan budak belakang . *chewahh . Then Ustazah masok , bodek ustazah "kite takyah belajar yew , sikit lagi kan temu waris . Usatzah rehat la " . haha . Pandai kan , then ustazah suruh hafazan je . Lepas aku satu ayat . haha . Then , dah lepas tu . Teman Tasha hafazan , lepak kat ceruk dinding tu . But tasha nampak akuh bukan nak hafazan . Ajaknye melalak nyanyi lagu Aishiteru .  Aku dengan senang hati terima pelawaan tu .  . hee , teruk kan aku . Wanie yang saked-saked perut pon join , But dye tak nyanyi , Sedap je dye baring atas badan aku . Aku pulak sambil nyanyi , landing atas badan tasya . Hee , Tasya maybe landing kat kaki meja tu kot . Then , tepat jam 12.00 . Semua orang bersidai kat koridor tu *takla semua , bagi cerita jady best je , hehe . 'Sambil menjerit mane mak aku niy ?' . Semua tak sabar nak balek kan , Dah pukul 12.40 tu , dengar tasha n killa cakap mak saya dah sampai . Saye pulak dengan perasaan happy + takodd turun ke bawah . Takodd sebab mak saya akan kutuk saya depan cikgu . Happy sebab balek awal , haha . Happy la sebab guru kelas cakap saye pandai BI *alaa , B je pon . But tapela , ingat lagi mase form 1 & 2 . C atau D je . Sekarang alhamdulillad , berkat suke tengok Cite English and speaking ngan kekawan . Dapat jugak tingkatkan markah for this . Hope result PMR nanti lebih up . haha , Dan macam biasa , Math , cikgu akan cakap lemah . Takpe-takpe , I'll try my best . Enough here , byebye


p/s : Post yang panjang , :P

No comments:

Post a Comment