Saturday, 4 June 2011

Today ,

Kenape PC asyik nak rosak je . asyik off je . Weyhh , nak nanges tau tengok kaw macam niy . Bagi la akuh sehari maen dengar tenang . Ni tak satu malam je , dah dekat akuh on PC niy . Ntah-ntah lebih . Fed up la weyhh , Muak , Benci . Semua ade . aishhh . Kaw sakit ke , Akuh dah anta dah bagi buang virus . Kaw saked aids kot > Aihh , gile PC sakedd HIV . Tady malam tak kuar sebab demam , hidung asyik nak keluar air je . Then mak cakap ' ramai kawan kamu kat luar tu , mimie ' . Then pegi luar , saje nak tunjuk muka kan . Jumpe je cakap 'Korang lepak sini ke , tak perasan pon tady . Mas cakap ' A'ah , tady nak panggil takut kaw taknak keluar' . Akuh diam je , sebab memang taknak kuar pon . Badan still weak . Then dah lame sikit tu , Akuh cakap ' K lar nak masok ' . Mas cakap ' Ala , kejapnya ' . Sue sambung ' Baek takyah keluar ' . Aku toleh then senyum je . Dalam hati cakap ' Ade ke cakap macam tu , kire oke la akuh jenguk muke ' . Aiyokkk , ade jugak manusia macam tu . appreciate lah sikit . Sampai disini saje , byebye .

No comments:

Post a Comment