Sunday 10 July 2011

Assalamualaikum , Kfine . saye baru sampai dary Kedah . Wan saye sakit *bengkak punding kencing . Tak tahu la ape itu . Yang saye tahu , saye kesian dekat wan saye . Tak boleh tidur malam . Malam tu , abah ngan cu bawak wan . Balek pukul 12.00 . Ala , standard la . Hospital kerajaan . 
Hari kedua tu , wan dah oke sikit . Petang tu , sumpah borink . Abah tidur , mak bace paper . Abang merempit ngan sepupu dye , *sepupu aku jugak . Yang aku tengok cite keling , sumpah tak syokkk . Heroinn lame . 
Aku merengek-rengek kat mak , ajak keluar . Then mak suruh gerak abah , * sorry abah , kacau abah mimpi .
Hasut pulak abang yang kebetulan baru balek merempit . Yess , mereka setuju untuk keluar . 
Keluar tu saje ajak jalan-jalan kat Muzium Padi . Wehh , sumpah best kat sane . Benda tu pusing-pusing bawak aku . Actuallt , aku tak tahu macam nak cerita . Better pergi sendiri la . Baru boleh tengok sendiri . 
Balek tu , pergi shopping kat City Point . *yela kot . Abang beli baju , seluar , kasut . Saye dapat tudung ngan pin tudung sekali free t-shirt *ehh , takde la . Bayar la . Waaa , best-best !
Kfine , dah 3 hari lepak kampung . Kena la balek Ipoh . Rindu katil Ipoh la . K , enough here . byebye

No comments:

Post a Comment