Thursday 14 July 2011

Assalamualaikum , Kfine . *itu je yang disebutnye . :) . Niy nak cerita pasal semalam , Mamat misai tu . Actually terbukak sudah yang sebenarnye dye bukan Mamat , but Minah . Saje gune gambar Mamat , mentang-mentang Balak dye tu ade pangkat . *rahsia , haha . Memang bengang betul ngan dye tu . Nantakla kaw nak ugut ape pon ,Takkan nak biar kaw hina aku . Aku tahula yang kena marah tu adik kaw . Kaw nak backup dye . Gune gambar laki kaw . Haktuih , nampak beno ...*pikir sendiri . alang-alang menyeluk pekasam , biar sampai ke pangkal lengan . Ape-ape pon , aku elakkan darypada keluarkan kate-kate kesat aku kat kaw . Sebab aku bukan macam tu *dulu mungkin . Bukan aku bile nak gaduh je , keluar kata-kata lucah . Sebaik0baiknye aku elak . Fine , tahu tetibe ayat aku skema . haha , maybe pratice nak Trial PMR bulan Ogos ni . Ecehceh , p arr . dan dan . Pasal Minah tu nantak kaw la , aku pon ade sedara-mara yang lebih pangkat dari Laki kaw tu . Tak riak macam kaw . Mentang-mentang aku tertipu , banyakla pulak ayat makian aku terima dari kaw . Fine , tahu aku budak hingusan . But , still tahu lap hingusan tu . Kaw ade ? Harap je takde hingus , tahi still lagi menceceh-ceceh . *itu kate-kate lucah ke ? Tak , itu ayat lawak + menyakitkan hati . 

No comments:

Post a Comment