Thursday, 15 September 2011

Hey , assalamualaikum . Nak citer-nak citer . Atas kesibukkan yang terlampau untuk meleraikan sebuah pergaduhan . Tak pasal-pasal aku kena Hempuk . Gedebushh , saked kot .. Semua kate buad ape aku sebuk . HAHAHA , aku senyum jew . 





Kenape aku sebok ? Sebab hati aku cakap , kenape kita nak dapatkan dosa kalau boleh dapat 
pahala . :) . *tu diaa , ayat diaa . HAHA . K aku cakap takde kena mengena dengan sesiapa .
Aku bukan orang tu , nak cakap kat semua orang . Maki segala bagai kat FB , KELAKAR ! 
Aku cakap hanya pendapat aku , Aku tak sanggup tengok depa bergaduh didepan umum .
Orang yang memulakan dulu pon satu , agak laa weyh . Nak bergusti berguling pon port laen laa .
Tahu laa kaw panas , jelas laa kaw takde kesabaran yang tinggi . Kaw pompuan , nak hilang akal pon 
tunggu masa laa . Mentang pakai seluar . *Ececeh . 
Kfine , aku tak malu leraikan benda alah tu haritu , aku buad sebab takde sape yang
nak buad . Percaya atau tak , aku dah buad satu kebaikan . Walaupon kecik , mungkin ia akan bantu 
Aku satu hari nanti .

p/s : Tiada langsung unsur-unsur riak dalam post niy , Kalau rasa ade . Saya mintak maaf . 
        Tiada jugak unsur-unsur tunjuk baik , hanya meluahkan ape yang terpendam . Peace :)


No comments:

Post a Comment