Sunday 30 October 2011



So , hey . Started today Tak payah tulis "Assalamualaikum" . Tu hah baru ambik dari TUTO by http://www.lyssasecret.com . Hahh , punya baek hati akak niy buad TUTO banyak-banyak bagi new Bloggers macam saya niy . #ehh,baruke ? Taktak , purapura baru sebab otak macam budak baru tak tahu nak buad ape . Bhaha . 

K , nak cite pasal TAG pulak . bukan Tagged tu . Tag for blog . Sesebenarnya saya niy taktahu ape itu Tag kalau dalam blog niy . Hahh , kan dah habaq mai yang otak saya suka berlagak jdai budak baru walaupun dah lama dalam Blogging niy #habiskeluarKedahaku . K , sesape yang dah baca post niy . Tolong ekk , tolong terangkan ape itu Tag dan ape yang patut kita buad selepas diTag . Seriously , otak aku beku !

Dah try tanye dekat kekawan kat Twitter but setakat ini takde sape yang balas or mention aku . Mungkin depa taknak bantu budak yang otak Dungun macam aku . #k , serius mimie . Tak payah nak feelingfeeling sangad ! Aehh , but betul laa . Baek dekat FB mahupun Twitter , sama jelaa . Update somethings than *sign out . 

Kena faham aku niy budak yang otak senget yang tak akan menegur selagi tak ditegur . #padanmukakawwmimie , Bhaha . Kan dah tak ada kawan . Weee . Masalahh kaw laa mimie , dah kaw sombong ! Takkkkkkkkk , aku tak sombong . Bile aku tegur , dah habis perbualan . They say gtg and bye . Esok hari dan selepaslepasnya . Depa kembali tidak mengenali kita . Bukan nak mengutuk korang . But aku memang dah banyak kali kena . 

p/s : komen kalau mahu bantu saya , much love :) kbai


No comments:

Post a Comment