Friday 2 March 2012

Assalamualaikum , after 3 weeks baru boleh update . Ni pun seribu rahmat , bersyukur boleh balik . Alhamdulillah . Dapat juga lepak dengan mak abah abang . Kalau takk , public jela tempat aku berhubung dengan mak abah . 

Mak sampai tady , punya laa best hati niy . HAHA , cium pipi kanan cium pipi kiri . Sampai rumah tengok rumah kosong , abang ada test lesen . Pukul 7 tady baru dye sampai rumah . Dye panggil aku 'Budak Nangis' sebab ***** (rahsia) . Cium tangan dye tady , baik dye harini . Tahu dah lama aku takk ngadap komputer , dye tak berebut pun . Kalau selama niy , mesti berebut nak main benda niy .

Then sebelum tu , skyp-ing dengan wani . Rindu gila kat minah tu , minah tu laa bantal aku masa form 3 . Kalau aku tidur , dia laa tukang kejutkan . Bagi pinjam lengan segala laa . Yang lain , takk sempat sembang lagi . Diorang tak online pun , handphone pula 0 sen .

Ok , about sekolah baru Sekolah Menengah Teknik Taiping . Alhamdulillah , aku dah boleh sesuaikan diri dengan persekitaran asrama . Cuma yela , student dia ramai . So , bukan semuanya laa yang aku rapat . Al-maklumlaa , saya kan pemalu . *Hewhew , tetiba je minah niy kan* .

Tapi yela kan , bila tengah prep . Tengok jalanraya , macam jeles je kereta motor lalu lalang . Huhhh , kita dalam sekolah . Diorang luar sekolah . Kalau dulu sekolah sini , hari-hari boleh pijak highway sini . Balik sekolah pastu keluar dengan kekawan , petang keluar lagi jejalan tunggang motor . Hahh , jeles . Tapi takpe , selagi mampu . Insyaallah , aku cuba . 
So , sampai disini . byebye

p/s : Pendrive aku hilang ke ? *garukepala*



Ignore this picture , hiasan semata-mata

No comments:

Post a Comment