Wednesday 21 November 2012

Assalamualaikum and hi

I cant sleep now and I guess all of my friends already go to bed. It is so fucking annoyed when anak dara tidur 4 5 pagi dan bangun dekat tengah hari keesokkan harinya. Wht should I do? Dah paksa mata ni suruh tutup tapi taknak juga. Acano nak buat lagi. And one worst thing bila, berjaga late night dan perut asyik buat lagu hip hop minta diisi. Tang mana aku nak masak malam malam camni nak bagi ang kenyang??!!!!!!!?? Laptop, nak tengok movie kepeng dah ambik. Dia tu bangang tau, esok nak kerja tak sedar nak tidur. Esok masuk lambat bua muka blurr, tahu laa kilang abah kau. Aku nak main laptop laaaaaaaa. Aishhh, spoil gilaa. Tengah sedap tengok Twilight Breaking Dawn part 2, tetiba dia minta. Lucky me, tengok sehari awal sebelum tayangan dia. ahahahaha, walaupun separuh je =="

So, this sunday is my cousin's wedding. Majlis resepsi sebelah lelaki. And I will be a photographer without payment. But sokay, makan untuk whole day percuma. Hahahahaha. So, ok laa kann. Wehh, nak tengok Istanbul Aku Datang. Kengkawan semua dah tengok :-( Kepeng busy with his SPM and works, no one can brought me to watch it.

One thing, asal si MSK dahh lama tak text aku?? Takkan dia guna fb je untuk berhubung dgn aku. I mean dude, I am using phone too. Bahhhh, sms me or somethings. Bapak rindu nak dengar kau mengarut semua tuu!!!!!

No comments:

Post a Comment