Friday 9 November 2012

Haiiiiiiiiii, meet again. Have a great saturday, guyssss.

So, tadi saya kena bash. Haha, first time dalam facebook lagi. For sure dari geng senior yang sangat menyayangi saya dan kawan-2. At first, kami free hair. Dekat dalam aspuri je punnnnnnnnn, dan disitu bermulanya kes boooo mengebooo. Mungkin laa, diaorang tak boleh buat tahun lepas. Jadi marah apa yg kami buat, dengki mungkin. I dont know laa, just guess. Dan, diaorang mengungkit pasal tahun lepas. Great, dear senior. Past is past, nobody can change. Its your fault kalau asyik dibawah telunjuk orang. Kami tak macam tu, sampai bila kitaorang nak ikut rules korang. Benda tu takk diiktiraf pun, warden pun tak bising. Whats wrong w you guys? tak boleh tengok orang lebih sikit, come on laaa. Try to be open minded.

And last, kawan saya buat status tak puas hati la kononnya. Dan one of them, baca dan printscreen dan seterusnya upload kat facebook dan angkat geng maki status tu. How amazing. Saya gelak je dan serius tak guna menangis. Btw, diaorang tengah buat kitaorang jadi glams. I agree when people say 'The Haters Make us Famous'. Takpelaaa, penat nanti diam laa. Lagipun ini first time saya kena bashhh. hahahahahaha. Ehh, wait. Diaorang tengah exam SPM kannn, tapi......... hahaha, Wish you a good luck and tolong ingat saya bila jawab exam nanti. K


Ini apa yg dia promote kami semua dekat twitter dia, great kann. Daripada yg tak kenal terus kenal.
Glamss kau, jahhh.


Dan ini apa yg dia tweet dekat twitter dia :) Tengok nama saya adaaaaaa

SyamimieJohari Follow me on twitter :D

No comments:

Post a Comment