Tuesday, 12 April 2011

12-4-2011

Today , ponteng lagi . Korang jangan pikir buruk lak ekk , Ponteng latihan sukan je pon , bukan ponteng sekolah .  HAHA . Malas nak lari , laen lah kalau akuh niy kaki lari , Kalau camtu boleh pecut niy , nak kejar kucing pon takk lepas . Inikan nak kejar Orang . Mule-mule tady lepak umah kawan sambil makan-makan Twisties Bingit . Memang bingit sebab kawan gelak pon nak bagi gegendang telinga kurnia Tuhan niy pecah . Sabo jela . Niy on kat cc pon curi-curi .My mom takk tahu pon , hujan pon kan . Dari pegi sekolah , baek ag akuh lepak cc . Eh , lupe lah nak story ape ag ekk ?Hah , tady cikgu akuh period ag , asyik nak mengamuk jew . Masok kelas je mesti nak bising . Tak paham betol . Bukan nak kutuk ekk , but borink lah kalau hari-hari macam tue . koang tak borink ? Tipu lah kalau koang tak borink . HAHA .

No comments:

Post a Comment