Thursday 30 June 2011

Assalamualaikum , hey blog . Aku rindu kaw la . HAHA , lame tak tulis post kan *baru 2 hari je . Rindu la sangat . Hari ni khamis bersamaan 30.6.2011 . Kejohanan Olahraga kali ke-11 . Hoii , nervous taw mule-mule masok sekolah . Bajet aku masuk acara , padahal datang tunjuk muke je kan . Sampai-sampai , tengok eyfa sedang menunggu saye . Heee , sayang kaw . Baek pulak tunggu aku , selalunye aku yang tunggu kaw . *padan muke kaw , haha . Then cikgu suruh pergi padang . Duduk kat khemah rumah masing-masing . Pergila jalan mak limah dengan eyfa & ct . Dah lama duduk tu , ellisa datang bawak kamera . Awww , aku suke benda tu . Ellisa kate itu kawan dye , *kawan aku jugak la . Dye suruh aku ajar nak buad . Aku pon toktek-toktek ngan benda alah tu . Dah lame tu , lepas ellisa blah . Dye datang balek , ajak aku teman dye tangkap gambar . Actually , suruh aku tangkapkan . haha . Tuan punye kamera tu masok kawad , so , suruh kiteorang yang tangkap pasukan kawad dye tu . Hoohh , aku excited sangat sebab harini jadi kameragirl . Suke-suke . Ellisa pergi masok geng larian , dye kan masok acara . So , dengan rasminya aku jadi kameragirl untuk setengah jam . *elehhh . Dalam mase yang same , hope sangat tuan punya kamera tu suke dengan hasil kerja aku *chewahhh . Hee , suke-suke . Dah selesai jadi kameragirl untuk setengah jam . Pergila lepak balek ngan eyfa & ct . Belom sempat aku letak punggung lagi , dah ajak pergi ambik makanan . Ehhh , budak-budak niy (geleng kepala) . Oke , short story . Majlis pon hampir tamat . So , guess what . Rumah merah menang . Rumah aku la tu . Ehh silap rumah aku rumah batu . Rumah sukan la kan . Haha , suke-suke . Congrate-congrate tu all yang dah sumbangkan tenaga dekat rumah sukan warne merah . *tidak termasok aku :) . Sebelum balek tu , lepak kedai mamak . Rehat-rehatkan badan sebelum naek bas yang ke-4 . Yang len tu saje biar lepas . :) . On the way balek nak sampai rumah tu . Saye jalan ngan Domo saye a.k.a Dosya saye . Abby ngan abang angkat dye , Abang aku ngan kekawan dye . So , Dosya saye la teman saye . Malas nak jalan ngan aby lenggang-lenggang ngan abang dye tu . Dah la tengah selsema , tak larat aku . Yang dok pikiak masa tu , nak balek tidur . Penat taw . Enough here , byebye

No comments:

Post a Comment