Friday 17 June 2011

Assalamualaikum , hey guys ? Korang sehat ? *first time aku care pasal korang niy . haha . Tak sehat pergi jumpe doktor . Hari ini jumaat , last day for this week . Yeahh , i like doehh . Dah 3 hari tak meet wani , hari niy baru dapat meet . Dye demam , sian dye . Datang sekolah , macam biasa . Suke usik aku , aiyakkk , tampar kang ! Tady pegi pss , pinjam 2 novel . yeahh , thanx eyfa bagi pinjam name kaw . Novel kan tak boleh pinjam 2 buah , so pinjam nama eyfa . Thanx again , babe . Oke , dekat sekolah ade sorang budak niy tak habis-habis sakedkan hati orang . Even kaw tak sedar , aku still tak suke kaw ! But , macam kate prinsip yang aku pegang . Selagi boleh sabar , sabar jela . Itu yang aku buat tady , kalau tak semua kate-kate makian yang aku taknak sebut nanti semua lekat kat pipi kaw . huhhh , 
Tady buka google , jumpe pic sorang budak niy . Ex-student SMKTD , bukak la blog dye . Dye tulis , dye tak suke dikonkong . Padahal , as i know dye tu hotstuff . Kaki hang out . Tak tahu la maybe sekarang lain kan . But , sedih jugak read story dye . Tapi memang patut pon , dah banyak dah kebebasan yang aku tengok dalam hidup kaw. So , kalau kite hilang sekejap . It's oke la kan . Bukan sampai mati kite hilang , so , keep it up . Life must go on . *chewahh , blah la kaw . Oke , nasihatkan orang memang pandai . Diri tu tak perfect *diri sape yang perfectkan . wakakaa . 



No comments:

Post a Comment