Saturday, 25 June 2011

Assalamualaikum , hey-hey you all . Saye excited sangat hari ini , dapat 50 followers . Auwwmmm , best nye *alahai . Suke~suke , Kalau boleh saye nak beribu-ribu-ribu-ribu followers *aehh , besarnye hajat .
Ehh , mestilah . haha , Korang-korang yang singgah tu jangan lupe Follow sekali ekk . Sayang korang , Lot of Love to you , muahhhhhx . Kalau dah singgah sekali dan follow tue . Jangan lupe add FB saye , haha . Like panpage saYE  sekali  . Nak tulis ape lagi hah ? 
Ahhh , jap-jap . Saye dah beli DOMO , *hee , berlagaknya . Hehh , hak aku la . Aku suka sangat , comel domo saye . Name dye Dosha . Name dye Domo , name saye Syamimie . Ade relationship kan , haha . Sayang sangat itu barang . Kawan saye kate saye gedixx sebab asyik berkepit dengan Dosha je . Hehe , benda baru first pegang . Mestila pe'rak kejap . Oke , nak tulis ape lagi ekk ? Dah habis kot , enough here . byebye


p/s : Jadi Followers saye , TQ 
        Isi-isi penting saye tandakan dengan warna pink . 

No comments:

Post a Comment