Monday 19 September 2011

Assalamualaikum , Hey there . I got new problem *AGAIN . Yaa , again . And with abby . Best Buddy . Ya Allah , nak periksa dah niy . 


Fine , saya tak fahamm langsung . Sekarang niy saya marah kat dye yang haritu . Sepanjang mase dye asyik dengan dye punya *Tutt . Tak lepak dengan saya pon . Yang itu yang buad saya kecik hati . Faham takk . *korang tak paham , takpelaa . Niy sidia niy , Fahamm ? 


Yang dye pulak , kaitkan M** . Pertelingkahan kaw antara M** , aku tak ambik port LANGSUNG ! Sebab kaw #getik dengan M** . Kaw buad aku jady kecik hati . K , Hebabbb . Then nak cakap saya hilang sabar , *Memang ponn . Kalau awak ade hilang sabar dengan saya . Go on , came to and then straight . Saya boleh dengar dan faham . Tak payah pendamm . 


p/s : Kim Tak Gu (Bread , Hope and Love) , awak hebadd laa . 
        Aby , kalau saya salah , saya mintak maaf , :(





Saya merajuk *slurpppp
#hensem kan Danny Phamton
Kbye , :)

No comments:

Post a Comment