Thursday, 22 September 2011

Hey , there . Assalamualaikum ,Sayaaaa takk pergi sekolahh hariniy . K , takde istilahh bangga atau riak . Cume tak ke sekolah sebab nak lepak dengan mak , Mak nak pergi Sabah hari niy . Aiyakkk *cover airmata mimi . #slurpppp . 15 , 15 tahun hidup di muka bumi niy tak pernah berpisah dengan mak . Kalau ade pon dalam ipoh niy . Tapi niy luar Semenanjung babe . Mendung mata aku niy .


Tady mase kak Heinny datang ambik mak , cepat-cepat Hug mak , kiss pipi kanan *muahh kiss pipi kiri *muahh . K , abang ponn kena muahh dengan mak tady . Dye sengih-sengih sebab malu . Wawawa , maklum laa . Dah besar panjang dah pon , mesti laa malu . Ehh , aku sepak jugak karang . Mak sendiri laa , tady ponn mak jengket nak cium kaw . Maklum laa , kaw tu tinggi . 


Mase angkat beg mak bagi Kak Heinny letak dalam kereta . Menitik air mata niy , #papp pappp , bak hujan rintik . #Ehh , takde laa . gurauu je . Tapi mak tak nampakk , nanti mak join pulak . HAHA , k End of Story .
Aku rindu makk , walau tak sampai 2 jam berpisahh .


p/s : Nak telefon mak , kbai .



No comments:

Post a Comment