Sunday, 11 September 2011

Hey , assalamualaikum . Tady saya pergi Tesco , abang mahu beli handphone . Yaa , sumpah jeles ! Saya nak juga , mak tak bagi . Mak kate sorang-sorang . Dia nak yang macam blackberry . Saya nak juga . K , mase dye beli tady , saya tengok je . Sambil tu buad muka sedih , mengharapkan mak simpati . Taknak buad kat abah , dye tak heran pon . Tengok pon takk . *blurrrrhh . Mak kate , lepas periksa . Kamu pulak . Taknak !

Abang beli yang macam niy . Lawa kan . 
Mase dalam kereta tady , saya nak nangis . 
Tapi , macam orang bangan nanges sebab tak dapat handphone kan .
Tapi , air turun juga meleleh . Huhh , *awan mendung ! 


Sekarang pakai yang ni , tapi nak yang besar macam abang !
*bersyukur laa mimie oii . Dalam bersyukur , masih ade lagi perasaan jeles !

p/s : Mimie nak exam , takyah fikir pasal handphone dahh .
        *masih lagi jeles ! Mak , nak handphone baru ! Taknak handphone pendek dahh . :(

No comments:

Post a Comment