Sunday 11 September 2011

Hey , there . Assalamualaikum . Isnin rite ? Hari pertama bagi minggu ini . Dekat sekolah tady . Hurmmm . Ohh yaa , salah ikut jadual . Dah laa tak bawak kertas Geo . Kawan yang baek hati pulak sanggup koyak kertas sendiri supaya aku tak kantoi . Waa , sweet dohh dapat kawan macam tu . Farah Areyou , Eka Hanny dan Effa . Selamat tak kantoi tady kan siti . HAHA , Siti pon tady hampir nak kantoi . Naseb baek sempat cover , Wakakaka . 


Rehat tady , Tak laen tak bukan Nasi lemak favourite aku ! *chewahh . HAHA . Then masok kelas . Anyway , aku ngan Tasha dah oke . Alhamdulillah . At last . HAHA , 


Tady pergi tandas ngan Tasha *ehemhem . Dah baek dah kott . Masok je kelas still buad muke sekupang . Then seluk tangan bawak meja . Baru sedar yang beg takde . Hilang . Ehh , cicak kobeng mane ciplak beg aku niy ?? Tanye killa ngan elisa . Depa tak tahu , tanya siti ngan effa . Depa tak tahu juga . Tanya Wani , dye gelak-gelak . Dye ambik ke ? Heee , then dye kate tak ambik . Then , nampak ade benda hitam balek tingkap belakang pintu tu . Maybe tu kot beg aku .


Pergi sane , bukan beg . Bendera Perak jalur hitam tu . Hee , Hampehh . Pastu baru Effa tunjuk kat mane beg tu . Sebelah Eka rupanya . Fine , korang niy Kaki buli laa . Kepala dye Wani . Geram betul ... Wani , wait my revenge . * kaki ayat garang sikit . HAHA

No comments:

Post a Comment