Friday 9 September 2011

Hey , there . Assalamualaikum . Sehari tak tulis post , tak hidup aku dibuadnye . HAHA , gile BLOG . *memang pun . Hot story ? takde . Sejuk story belambak ! *ececeh . Kfine , saya dah buad permohonan ke asrama untuk 2012 . *doakan saya dapat . Thankyou . Mohon secara online , thanx Eka Hanny . Tolong saya . Mula-mula mohon Teknik Gerik . Ambik teknikal awam . Then , kawan kate itu kena lulus A banyak . So silap ambik , mohon lagi sekali . Teknik Taiping , Teknologi Pengurusan Syarikat pilihan pertama . Pilihan kedua , Binaan . Mintak-mintak dapat yang Teknik Taiping . 


Sekolah macam biasa , ohh yaa . Dah dapat dah jadual PMR . Tapy aku duk melangut kat sini . Yaa , tak baca buku pon . Takpe nanti study . *cakap je lebih .

K , dah habiss . byebye



No comments:

Post a Comment