Thursday, 10 November 2011

Hey , Hye , Hyoi And Assalamualaikum . SO , it's  10112011 . Have a good day ? Im pretty sure that you have . Hari niy Khamis ekk . Yelaa , ending cerita Adamaya . Ohh My God , it was great ! Thumb up for you guys who doing great in this Drama . #peace . Memang duduk depan tv tady tak bangunbangun laa tady .


Ohh , mimie baru layan cerita Indon . Sebab cerita Malay mimie dah layan . SO , turn by turn . Sementara tu , online laa FB . Banyak tengok status depa , semua pakat kutuk kekawan . Aehh , kawan kawan sekarang . #it's me also :) . 


K , new story ? Semalam keluar JJ , hajat sebenarnyaa nak beli Gitar . Mom Dad , thankyou . Triple MUch ! I Love It . Just gitar Kapok . But it was great . It's  Blue . Ade warna hitam , tapi sekarang warna hitam makin menjemukann mimie . So , I pick the Blue . Balik tu , dah ushar-ushar , dah belek-belek , dah petik-petik dah segala dah . Bukak Google , search 'How to play Guitar' . Banyaknye mak aehh , bukak satu-satu . Wohhh , mak kaw . Susahh nyee . #Takpe mimie , usaha tangga kejayaan . Yeahhh !


Mimie print laa chord dye , Errr , rambang mata babe ! Abang aku dokk perli-perli . *Elehh,nak jadi Najwa Latif laa tu . Pale Hotttt ang abang , aku nak jadi Syamimie Johari . Elehh dye jeles , mintak motor tak dapat-dapat . Suruh ambik lesen asyik bertangguh je ! Hahhh , nahh Ibu Jari kat #PADANMUKA ! 


So , Alhamdulillah . Thankful to Allah ! :)



p/s : jangan terpengaruh , Gambar niy eksyen je depan Nikon . Konon laa pandai !
#Realface , kbai :)

1 comment:

  1. NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow..follow pakjoe blk tau

    ReplyDelete