Tuesday 15 November 2011

Hye Assalamualaikum , selamat tengah hari evelibadiii :) . Well , memang sekarang saya jarang update blog . I'm sorry to whose waiting my post *ade ke ? . Kalau , Kalau ekk . Kalau ade , well thankyou :)


Kalau dulu saya pernah update blog 4 kali sehari , Sekarang nak buad 4 hari sekali pon susah .  That's not mean that Saya dahh boring dengan blogging . Sama sekali tidak , Tidak ! Saya tetap minah sekolah dengan 4 mata yang suka menaip dari menulis ! oke ?!?


So , listen . Manusia zaman sekarang makin hari makin tua #mealso . Wait , ade ke makin menurun . Hahh , mimie sewel . Yang makin muda tu , dye cucuk . Tapi , pada hakikatnya umur dye still meningkat ! Tak percaya , that's mean you not human . LOL .


So , saya jenis manusia yang normal yang kadangkadang penuh dengan Idea dan kadangkadang Ketandusan Idea #yeke ? *Wait , bukankah kaw dah buad entry pasal ketandusan Idea ? Hahh , persetankan semua itu . Aku manusia normal , oke ? Yang kadangkadang boleh jadi pelupa but sekarang memang aku sengaja tulis . *who care ?


Kadangkadang tengah online Facebook atau Twitter , saya ketandusan idea untuk blogging . But , bila terjaga dari tidur sekitar 3 atau 4 pagi a.k.a AM . Saya akan dapat banyak Idea . Yaa , for real . Tak tipu . So , takkan nak bangun jam 3 atau 4 pagi a.k.a AM untuk blogging . Well , boleh je tapi bila terfikirkan risiko yang akan dihadapi bila mak aku dapat tahu yang aku bukak PC pagipagi . Mungkin aku akan kena hambat . So , thinking . Gila kaw nak kena pukul ngan mak sebab nak update Blog ? Jadi bila dah bangun pukul 8 pagi , sign in Blog . Then , idea aku hilang . 


Jadi bagi korang yang takk faham ape yang aku nak sampaikan dalam 5 perenggan kat atas niy adalah aku Ketandusan Idea bila nak update post tapi Full Idea bila buad kerja lain . SO , get it ?



p/s : No matter what i still love blogging tak kiralaa idea ade ke takde :)
Peace yawww 

No comments:

Post a Comment