Friday 9 March 2012

Assalamualaikum , holiday time ! So , semua budak asrama dah balik . Sapa taknak ? Cuti seminggu wehh . Cikgu pun tunggu . So yaa , hariniy baru jumaat . Esok , secara rasminyaa cuti would started !

Tady kat sekolah , tak belajar sebab PIBG . Semalam pun , free night . No prep , kan best kalau tiap-2 minggu macam tu . And the best thing , no homework . OMG , takk tahu laa sebab apa cikgu tak bagi . 
Semalam , free night . Kemas locker and dorm . Spotcheck , k takpe . Thats normal , then masa kiteorang tengah kemas tu . 3 senior datang buat spotcheck . Diaorang kata 'OK' . Then , aku pun naik atas katil . Relax-2 jap . Tetiba datang 4 orang PA buat spotcheck lagi . Aku duduk jela atas katil tu . Then sorang PA niy cakap 'asal duduk atas niy' . And I was like 'takkan tak boleh kot' #tapi dalam hati laa . Then aku cakap laa sorry dalam keadaan yang serba salah , sambil tu nak turun laa kan . Then tetiba pula akak tu kata 'takpa laa , duduk je' . Dah turun baru nak cakap ke , and you know what . Something happen masa aku turun tu . Katil tu ikut bergerak masa aku turun . Malu gila , then PA-2 tu gelak je . Thankyou , btw .

So tady , dah 12.30 tu , abah dengan mak datang pick up me from school . Masuk kereta then check phone . Tetiba pula tak boleh masuk . I mean that thing need a kod PIN . Ya Allah , dah laa baru kena rampas malam rabu tu . Ok , great . Aku dengan baiknya mintak kebenaran mak nak beli kad sim baru #it was bodek actually . Mak saya kan baik , so she give the money . Sampai rumah tu , kebetulan abang nak keluar . Pesan kat dye suruh beli kan . Waa , ilove you mak abah abang :)


Until here , byebye




p/s : Hati aku berlampu macam kat atas niy sebab dapat cuti seminggu bulan Mac niy , kbai

No comments:

Post a Comment