Wednesday 14 March 2012

Hello , Assalamualaikum :)) . K , lebar sikit senyuman harini . HAHA , just back from the reunion . Reunion 3-I . Wehh , seriously happy gila . Dah sebulan takk jumpa korang . 


Even kita buat dekat Ulu Chepor je , its amazing moment that I never had . And thankyou to all of you sebab invite aku :D Best gila sebab kita buat BBQ sekali kan . Mandi sesama , korang memang sempoi . 


Ok , enjoy the photos :)

Masa tunggu ayam dibakar , sementara makan asap :P


Ladies with water


Again


Suka gambar niy , like a model


Superhero kelas kami :D


Photo by me :)


Time niy serius sejuk , tapi nampak je lense kamera . Semua fake smile . 1,2,3 *captured* :D


Fara :) photo by me 


Superhero dan Superwoman 3-I


Antara bebudak kelas 3-I yang datang reunion


Kepenatan selepas mandi , jamu selera *Bismillah*


Sebelum balik , BFF <3


Again with ayu


Us :D

Every second , every moment that we spend together . I'll remember until the end . Disebabkan aku sorang je yang sekolah luar Ipoh sekarang . So , memang sebak bila ingat balik . Insyaallah , ada masa . Kita buat lagi :) kbai 

No comments:

Post a Comment