Saturday 24 March 2012

Assalamualaikum ............
Cuti lagi , yeahhh . Minggu lepas baru cuti seminggu , minggu niy dapat cuti lagi . Alhamdulillah , sebenarnya bukan sesaja je dapat cuti . Act , something happen at my hostel that I cannot tell in here . And , its start from Aspura then baru Aspuri . So yaa , Im not very thankful for that accident . But , Im still enjoy my holiday even its just a couple days . 


And semalam saya balik Ipoh naik bas . So takk payah nak susah-2 calling my Dad suruh ambik dan habiskan duit macam tu . I just take a RM8.40 untuk sampai ke Ipoh turun di Medan Kid dan call Abah suruh ambik . So , start from now . Maybe saya akan amalkan untuk pulang ke Ipoh dengan menaiki bas je . Itupun kalau ada kawan , kalau takda memang aku akan call Abah je suruh ambik kat SMTT tu je . Haprakk la kan , nak ambik bas or teksi sorang-2 pergi stesen bas . Hahh , mintak dijauhkann . 


*Asal ayat aku macam skema je , ohh abaikan jika ia menjengkelkan awak*


Semalam amik bas , ingatkan takk ramai laa yang balik Ipoh . Rupa-rupanya ada juga , dekat berbelas-belas laa kot . On the way balik tu , kerja aku tak lain tak bukan is Tidur . Yelaa , dah laa duduk sorang . Aina dengan Qila duduk berdua . Aku dengan bosannya masa tu terus lena , masuk nak lalu terowong gelap tu . Tetiba terjaga tengok semua lena , senior sekali . Orang awam aku takk nampak laa . Aku nampak budak SMTT je . Wehee~


Sampai je rumah , jumpa mak dengan senyuman yang sangat manis lagi berseri *ehhehh,gila* terus peluk mak . Ok , saya mengaku hari isnin dengan selasa dulu . Aku takk berapa nak boleh tidur sebab asyik ingatkan mak je . So , minggu niy . Memang puas dan start je esok perasaan tu hilang . Sebab esok dah nak balik . 


Ok , next chapter . I miss that person . Don't know how . Just cannot forget the eyes . And , Im sorry I cannot throw out that feeling even I want it .



No comments:

Post a Comment