Wednesday 30 May 2012

Assalamualaikum , so hello guys . How was your day ? feeling good , hah ? So , its 01.25 a.m. already . And , like usually . I can't sleep without seeing you dear Lappy :)


Selasa sudah dan cuti saya tinggal lagi 1 2 3 hahh 12 hari kotttt . Ok , forget it . Tady tepat pukul 3.00 ptg , saya pergi Taman D.R aka yg sebelah Teknik Lebuh Cator tu . Hahh , budak Ipoh tahu laa kot . *Malaslaa nak show map dye* 


Tujuan pergi sebab atas permintaan Aby dgn Mas sejak 2 minggu yg lalu , disebabkan saya seorang rakan yg baik *FlipHair* jadi saya turuti saje permintaan mereka . Saja je , main tangkap-2 gambar kann . Ade kot talent Photographer nya . *Dreaming* :)


Sepanjang disana , well , great moment of course . But , sekarang biasalah . Tak lain tak bukan , cuaca sangat panas . Bermandi aku dekat sana . Jimat air kat rumah . And then , bila jarum berarah ke 5.00 ptg . Call teksi then balik .


That malam , my mom ask for teman dye cuci rumah yg kiteorang sewa utk 4 atau 5 hari tu . Sebabnyaa rumah asal niy akan di-modified  utk sementara waktu . So , please dear uncle yg modified rumah saya . Saya amat janggal untuk tidur dikatil selain dari katil bilik saya atau katil dekat hostel saya tu . Jadi ,, minta dicepatkan . 


p/s : Segala kata-2 diatas tiada kena-mengena dgn yang hidup mahupun mati :)







No comments:

Post a Comment