Saturday 26 May 2012

So hye , Assalamualaikum . Saya dahh balik , bukan untuk dua hari . Tapi dua minggu . Jyeahh !!


Cuti lagi , manfaatkan cuti niy sebaik-baiknya . Thanks God homework saya takk bertimbun , cuma kena salin karangan BM yg saya belum kira jumlahnyaa lagi . Tapi mintak-2 laa bawah 10 kan . *tak banyak ke tu*
Done with my Mid-Year Exam . Alhamdulillah . Keputusannyaa tak diketahui lagi , dan kalau boleh saya nak mintak setiap yang saya exam tak dikeluarkan keputusannya . Hahhh , feel good kalau ada sekolah yg buat macam tu . HAHA =="


Minggu sebelum cuti 2 minggu niy iaitu minggu selepas kitaorang habis exam ialah minggu 5S . Takk belajar , sederet minggu tu semua student pakai baju T-Shirt . Dan yg membahagiakan sekali , kerja nak membasuhnyaa senang . Tak payah bawa balik banyak baju . Beg pun ringan , hati pun senang . Wawaaa


So , balik tu naik bas sekolah . Act , bas yg disewa oleh pihak sekolah . Rasa perjalanan tu sekejap je cause memanjang je tidur masa balik tu . Terjaga je dah ada sampai Ipoh . Then call mak suruh abang kepeng saya tu ambik . Kesian dye , dah laa baru balik sekolah . Takpa bang , niy adik kamu . Kalau sayang mesti sanggup ambik kann . Nanti adik belanja makan nasi yg mak masak ~,~ 


K , till here #FormalnyaBahasa :)
Byebye
Catch me on Twitter SyamimieJohari



No comments:

Post a Comment