Sunday 16 September 2012

Hi, Assalamualaikum :) Its has been long time since I wrote the last post rite? So, saya sihat dan saya harap awak semua yg masuk laman saya ni pun sihat juga. Insyaallah :)

Jadi, sekarang cuti sampai hari isnin sebab cuti Hari Malaysia. Jadi saya balik hostel esok. Dah dua minggu tak balik kann, for sure laa aku rindu rumah. Minggu lepas, semua senior sibuk pasal trial SPM depa. Aku pun akan sibuk jugak, tapi tahun depan k. Sabtu minggu lepas, sekolah ganti. Ingatkan malam tu free-night, nak relax banyak-banyak-banyak-banyak. Tapi takkkkk, lepas sembahyang Isyak. Semua Aspuri kena turun pukul 10.30 mlm sebab ada rokoll. Jadi, free-night kami tak lama. Sejam setengah mungkin. Tak lain tak bukan rokoll tu mesti untuk form 4 je kannn. Tapi beria bagai panggil form 5, sebab nak join cari kesalahan kiteorang. Kan kannnn. K, adat laaa. Senior. Benda tu habis pukul 12.00 mlm. Bayangkan! Dengan barisan dorm aku sebelah form 5. Great dohh, dengar depa menjerit macam tengok Justin Bieber depan mata. Sapa yg pernah pergi konsert, macam tu laa jeritan dekat situ. Dengan dlm suraunyaa lagi. Yang takde buat salah punn kena juga tadah telinga dengar diaorang menjerit. Kalau time rokoll niy, senior yg tak rapat pun boleh jadi rapat sebab combine nak attack form. K, tutup cerita.

Cerita lain, sejak saya suka S. Sejak tulaaa, aku asyik nak bertembung dengan diaaa. Jalan-2 je, muncul diaa.
K, jodoh ke wehhh. hahaha. Tapi dia kalau nampak, buat bodoh je punn. Bukan laa tu. Perasaan suka tu hak kita k. Try laa halang, aku ganyang kau nanti. Ehhh, lagi sebulan setengah je kann sekolah nak habis. 2013 is coming.........So........ SENIOR YEAR dannnnnnnnn no more school :( Universiti atau Poli, Inyaallah :) Mesti rindu kann nanti :(

Till then, bai 


No comments:

Post a Comment