Thursday 16 August 2012

Hello , Hai , Whassapp . Lastly , Assalamualaikum :) 

Hahhh , dah lama tak update blog . Last rasanyaa bulan Julai , sekarang Ogos dahh . Aishhh , penuh sawang ye . Mehhh tiup sikit , ahh , bersih dahh . Kayy . 1 2 3 4 ..... 27 . Wait , esok , lusa , tulat RAYA . yeahhhhhhh .

Saya dah ready ! Baju kurung dah siap , kasut dah beli , kuih raya dah ada . Tengok , berzaman takk update . Tupp tupp , dah raya . Raya niy tema saya hitam,putih,kelabu . Tak sabar nak sambut .

So , semalam last day sambut puasa dgn kekawan dekat hostel . Nak lagi , tahun depan lepas wa jadi senior . HAHA . Semalam , takde class . Form 4 course PPN dgn PTP kena join ceramah sekali dgn SPM student . Best juga , tajuk dia  ANDA BIJAK ZAUHI ZINA . Saya duduk belakang sekali sebab lambat sampai, ingat seronok laa sebab kalau tidur pun takk kantoi . Tengok je belakang , berbaris cikgu join ceramah tu . Alahaiii . So , ceramah dye pasal teenagers nowdays la kan . Act , it was horrible sebab bro dgn sys yg handle ceramah tu buka gambar yg macam-macam. Orang yg kuat semangat je boleh tengok gambar-2 macam tu . Time depa tunjuk , saya tunduk je main kipas eqa yg saya pinjam *masa tu panas* . Bila toleh kiri , saya tengok ana dgn kawan yg lain dah nangis . Bila pandang kanan pula, tengok Teah langsung takk nangis . Waa , tabik sama kau teah . Memang takk dinafikan saya sebak masa tu , tapi air mata taknak pula keluar . Memang masa tu takk fokus sangat . Sibuk main kipas masa tu . HEHE . Tepat pukul 1 , semua bersurai . Masa jumpa kawan pun salam macam tu je sebab takk sabar nak balik kan . 

K, till then . byebye


No comments:

Post a Comment