Thursday 24 November 2011

Assalamualaikum , Morning buddies . Alaa , baru 9.25 a.m. Saya dah start menguap , wahhhh*menguaplagi* . Ok , tipu . Rumah mendapp arr . Mendap ? Tak tahu arr maksudnya , tapi kekawan sekolah suka sebut . Aku pun . Mendap Mendap Mendap . Kfine , dah cukup ok . *ok . 


So , how life ? *akutanya dirisendiri* . My life like happy but little bored . It's not like Im not Thankful . It's just like when I sit alone , I just like 'where my happiness' . Sometimes , I love sleep tapi tak lena . You know , depan parents kita pejam mata . But , the truth is kita tengah berfikir . Disitu yang mak aku selalu bising , ingat kita reti tidur padahal celik lagi . Im teenager , rite ? So , biasa laa . Suka berkhayal , I admit it . I love berkhayal . Somethings it cannot be happen . 


Contoh paling dekat laa kan , khayal aku dengan dye . HAHA *kantoi ! Well , it can't happen . But , who know ? Maybe I akan jumpa dye . Ngee~


Khayalan , kadang-kadang kita yang tengah marah niy bila berkhayal boleh tersengih sorang diri . Seriously , it's not joke . Tu sebab laa , Berkhayal niy tersenarai dalam list hobi aku . Korang ?





No comments:

Post a Comment