Friday 2 December 2011

Assalamualaikum , Salam Jumaat guys :) Sekarang tepat 3.30 p.m. Sekarang niy online Twitter or FB je semua sembang pasal Ombak Rindu . Ok , Im Jealous . For sure :P


Mahunya takk , Even luaran aku nampak kasar . Tapi dalam ada taman *ececeh . Nak tengok-nak tengok ! Ajak budak taman niy , depa taknak teman kan . Ok , great kawan . Thankyou . Bukan selalu keluar dengan aku , itu pun taknak . Takpe , gelagat manusia . Nak pergi dengan kawan sekolah , camna aku nak keluar dari Prima niy . Sekeliling hutan banat , belum sempat keluar . Dompet aku dah kosong . Takmau aehhh . 


Haritu dah contact cousin , plan suruh Pakcik aku ambikkan . Tapi tak bagi jawapan lagi . Itu yang duk panas punggung tu . *Ehh,tetiba . Agaknya kann keluar cd takk ? Nurkasih dulu tak keluar kan ? Ehh yeke ? Ehh tak tahu laa , Ehh ..... Ahh nantak laa . Ok , done for Ombak Rindu . Hoping i'll watch you someday :)






Harini 2 December , Dah masuk dahh bulan terakhir bagi tahun 2011 . Dan the last , bulan yang ditakuti budak-budak PMR tahun niy kecuali aku . Aku tak takut laa , aku menggigil lutut je . Tengok , masa taip kat keyboard niy pon dah longgar lutut dahh niy . Tak boleh ditunjuk . Private ! Result , I be waiting for you :)


And bulan Disember juga . . . Birthday sayaa . . Alhamdulillah , ada rezeki . Boleh kut masuk asrama *boleh ke ? Insyaallah :) Thankful to Allah for give me a life for 15 years :D



p/s : Merajuk tak dapat tengok Ombak Rindu , layan pulak cerita Narnia : Prince Caspian
#PunBoleh

2 comments:

  1. ade setengah kate Ombak Rindu tk best. tapi entah lahh sbb saya pn tk tgok lagi hee :D

    ReplyDelete
  2. @Solihahazahar Ouh , really . hm , lain orang lain minatnya :)

    ReplyDelete