Monday 21 November 2011

Assalamualaikum , well hello evelibadiiii . #inggerissongsang . So , hari niy Isnin minggu kedua budak-budak cuti sekolah . *ehh , betul ke ? Hahh , pedulikan . Mesti bosan kan ? Kerjanya makan tidur makan tidur . #macamaku ! Yang nak duit sendiri tu , pergi cari kerja . Macam aku , dulu mak tak bagi cari kerja . Sekarang dah bagi , rasa malas pula . 

Me with her dah baik dah . Ala , her . Tak kenal ? kfine , takpe . Tak tahu apa yang mendorong dye nak join kita balik . Beside , aku bukan manusia yang jenis tolak kawan . Berapa ribu pon yang datang dengan niat yang baik , aku terima . *ececeh , yela sangat . 

Rutin harian , Isnin sampai Ahad . Bangun tidur , cari makan , kemas rumah baru pergi mandi . K , lepas mandi baru aku hadap PC . Sampai tengah hari , aku lunch then hadap TV . Angkat kain ke , then tidur atau hadap PC balik . Sampai petang , sembang-sembang dengan mak atau kawan . That's my routine . Seriously , kadang-kadang tu teringin nak cari kerja tapi hati masih belum terbuka . #ececeh .

Ok , that's my post for minggu niy . Ade story aku update lagi . Kbai :)

p/s : Follow my Twitter or like my Fanpage or add my Facebook . Thankyou :)

No comments:

Post a Comment