Tuesday 17 January 2012

Yoo , Assalamualaikum . Weee , rindu kau blog . Mehh hug sikit mehh . *sikitsudahh* . Last update masa first day sekolah ritu kann . Lepastu , senyap terus . Maaf , saya sebuk sikit #Ktipu :D . Nak kata sebuk betul tak juga , nak kata sikit pun tak . Boleh dikatakan , ada je benda yang nak dibuat bila hati fikir pasal blog . Bisik-bisikkan tu , urghhh , mengganggu kann . 


Ok , hari niy Alhamdulillah boleh spend time sikit untuk update . So , new story bout me . Hurmmm , ok . Sekarang aku lebih banyak baca novel . Dulu pun ada but , sekarang lebih lagi kut . Kutt ! Minggu niy dah 3 kut . Kutt ! Al-maklumlaa , saya budak Sastera . Kena faham tulisan Sastera . K , lawak . 


Life ok , nothing change . Cuma takda lagi tekanan macam jadi budak PMR tahun lepas . Sekarang takda lagi ayat 'kamu nanti nak periksa dan bla bla bla bla . Cuma ayat 'pergi baca buku' je . At least , ayat dye bertukar tiap tahun . Kau hadoo ?


Kelas 4 SM pun ok , melainkan ada desas desus yang tak puas hati apa laa . Marah sikit hina kat FB bagai , depan-depan tunduk kepala pula . Itu yang tak faham . Tapi , takda kaitan pun dengan saya . Jadi saya rasa tak perlu dihebahkan disini secara terang-terangan . 


And last , thankyou bagi yang melawat blog sama ada dah lama atau baru masuk . It's ok and thankyou again .


p/s : Beautiful Stranger :)



Gambar dengan my cousin dekat wedding Saudara kami , tiada kaitan dengan 
post-post diatas . Hanya sebagai penyeri sahaja . Sekian , Wassalam :)

No comments:

Post a Comment