Monday 11 November 2013

Assalamualaikum,

Hello, bloggers. Want to know something? Sekarang 11 Nov bersamaan hari Isnin ((tapi saya tak sekolah)), tahu kenapa? Sebab sekarang bulan semua budak kelahiran tahun 1996 tengah menduduki Sijil Pelajaran Malaysia dan saya sekarang tengah duduk depan komputer, blogging. Well, me hahahahahahaha. ((tak sedar diri lagi)). weh, bukan tak belajar langsung ah, bak kata omputih "take some rest". Kalau 24/7 depan buku, i swear im gonna died. haha.

So, minggu lepas exam start on 6 Nov, BM 1 dan BM 2. its kinda ok la. i guess. the next day, 7 Nov, BI 1 dan BI 2. idk laaaaaaaa, tak tahu laa whether my answer mengikut kriteria soalan dia ((ceh ayat)). Bila baca balik macam lain, tapi ikut segi logik, cam betul. Hahhhh, nak nangis. Kalau BI fail, takboleh masuk U, kolej atau mana mana tempat belajar. arghhhh. Nak buat lain, masa tak cukup. Yang pasti aku redha hmm hmmm.
And habis je paper BI, semua form 5 kena balik. Satu hal lagi, hampir je kena kejar dengan warden. Semua sebab perangai berani mati aku yang sanggup pakai selipar fipper balik rumah. Nasib masa tu, dia tengah kerah p.a form 4 kejar form 5 yang balik pakai t-shirt. Well, masa tu aku pun pakai, tapi lepas solat zohor aku tawaf aspuri lari dari dia sebab nak tukar pakai baju korporat balik hahaha. Letih tau dokkk, dah la pergi stesen bas pun kena berjalan. Turun 5 kg. hehe.

Cuti 5 hari ni, ak struggle habis untuk sejarah ((taklah struggle sangat)) ajet-ajet je. Konon semua wajib lulus paper sejarah, kalau tak tak dapat sijil spm. Cam hape je. Hm k, i stop here. bai :)))


No comments:

Post a Comment